A0:  بررسی مزایا و ویژگی های فرش 1000 شانه ماشینی
نوشته شده توسط : مهدیس

ممکن است بسیاری از مردم در درجه ی اول تنها به زیبایی و ظاهر فرش 1000 شانه توجه کنند اما در هنگام خرید باید عوامل دیگر از جمله مزایا و معایب فرش را در نظر گرفت .


جنس نخ های به کار رفته در فرش اعم از نخ خاب و نخ تار و پود و دستگاه بافت فرش بر کیفیت فرش تاثیر بسیار زیادی دارد و علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی ، طرح و رنگ فرش ، باید به طور اختصاصی این موارد را مورد توجه قرار داد .

طرح های فرش 1000 شانه

فرش 1000 شانه هم مانند دیگر فرش های ماشینی ویژگی های خاصی دارد که باید آن ها را بشناسید . در مورد این فرش می توان گفت که دارای مزایای بسیار زیادی است که بر معایب آن برتری دارد .

هم چنین توصیه می کنیم بخوانید :

بررسی فرش 1000 شانه گل برجسته 

طرح های بسیار زیبایی از این فرش ها ارائه شده است که فروش و استقبال زیادی داشته اند مانند طرح شاه عباسی ، آوین ، افشان ، برکه ، صبا ، ثنا ، پرهام ، گلشان ، یاشار و غیره .

مزایای فرش 1000 شانه

تعداد شانه این فرش ها 1000 و تراکم آن ها 3000 است بنابراین در هر متر مربع از آن 3 میلیون گره یا ریشه قرار گرفته است . بنابراین برای بافت فرش از نخ های ظریف استفاده شده است .

این ویژگی ها باعث می شود که فرش بسیار ریز بافت باشد و دارای لطافت خاصی است . ظرافت و لطافت این فرش به فرش های دستباف شباهت دارد و با عنوان فرش دستباف گونه شناخته می شود .

ظرافت فرش 1000 شانه

اگر به دنبال فرشی به زیبایی فرش های دستباف هستید اما نمی خواهید زیاد هزینه کنید استفاده از فرش 1000 شانه برای شما مناسب است .

تراکم زیاد فرش باعث می شود که گره یا ریشه ها به صورت فشرده در کنار یکدیگر قرار داشته باشند و به همین دلیل این فرش دارای استحکام و ماندگاری خوبی است .

جنس نخ خاب و نخ تار و پود که در فرش 1000 شانه به کار می رود عبارت است از نخ اکریلیک هیت ست و نخ پنبه پلی استر . جنس بسیار خوب این نخ ها منجر به تولید فرش با بهترین کیفیت شده است .

الیاف آکریلیک هیت ست

با خرید این فرش ها می توانید منازل خود را با فرشی زیبا و با کیفیت زینت دهید .




:: موضوعات مرتبط: فرش 1000 شانه , ,
:: برچسب‌ها: فرش 1000 شانه ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1554920975